گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۰ صبح امروز سه‌شنبه ۱۹ تیر فروش فوق‌العاده کوییک GXR-L، را برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران و دارندگان خودروی فرسوده آغاز کرد.

سایپا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۰ صبح امروز سه‌شنبه ۱۹ تیر فروش فوق‌العاده کوییک GXR-L، را برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران و دارندگان خودروی فرسوده آغاز کرد؛ در این طرح فروش صرفاً داشتن گواهینامه و هر کدملی یک خودرو لحاظ می‌شود و مشتریان تا زمان تکمیل طرفیت این محصول امکان ثبت درخواست دارند.

شرکت پارس‌خودرو (به عنوان زیرمجموعه گروه صنعتی سایپا) طبق روال برنامه مدون عرضه محصولات تولیدی خود و در راستای امکان ثبت‌نام مشتریان جدید، طرح فروش فوق‌العاده خودرو کوییک GXR-L را برای هر سه گروه متقاضیانِ عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را آغاز کرده است.

این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح امروز (سه‌شنبه ۱۹ تیرماه) آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت؛ متقاضیان دارای حداقل سن ۱۸ سال و گواهینامه پایه سوم می‌توانند به‌ازای هر کد ملی، برای خرید یک خودروی کوییک GXR-L با قیمت قطعی ۳۸۴ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان اقدام کنند.

مشارکت در طرح فروش فوق‌العاده مذکور با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه، صرفاً از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا صورت خواهد پذیرفت؛ در صورت استفاده از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

همانطور که اشاره شد، محدودیت کد ملی برای این طرح فروش اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو است. حداقل سن متقاضی خرید خودرو ۱۸ سال بوده و مشتریان ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو هستند.

فروش فوق‌العاده یک محصول سایپا برای ۳ گروه متقاضیان آغاز شد؛ قیمت و زمان تحویل

کد خبر 865725

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شایان IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
    0 0
    کدام آدم عاقلی ۳۸۰ میلیون میده به این حلبی؟! خدایی به شعور آدم دیگه توهین نکنید